Company name

Apartamento Santa Justa

1 / 18

Apartamento Santa Justa

Apartamento a Sevilla, Andalucía
Personas: 2 Dormitorios: 1 Baños: 1
freeCancelation
Serveis de la propietat

Bany

Tovalloles

Aparcament

Aparcament

Exterior

Cuina

Microones
Rentadora

Informació general

Wifi
TV
Descripció de la propietat
Residencial Santa Justa, reformado ideal para dos personas, WIFI, Aire acondicionado junto al centro de Sevilla y la estación de Santa Justa. Espacioso apartamento lleno de luz junto al centro histórico de Sevilla. Completamente reformado, cuenta con aire acondicionado, televisiones de pantalla plana tanto en el salón como en el dormitorio y espectaculares vistas de la ciudad. A tan solo cinco minutos a pie de la estación de trenes y con muy buena conexión al aeropuerto, es un punto ideal para conocer Sevilla en pareja o con amigos.
Distribució de dormitoris
  • Dormitori 1

    • 1 Llit doble
Mapes i distàncies
marker
Disponibilitat

No oblideu seleccionar les vostres dates per obtenir els preus correctes

Normes de la propietat
Grups de joves admesos
S'admet fumar
Mascotes permeses
Entrada: 16:00:00
Sortida: 10:00:00
Fiança
Import: € / Reserva
Registre turístic

CTC-2020123358

Taxa turística

Abans de viatjar, tingueu en compte que els allotjaments poden estar subjectes a taxes turístiques que s'abonen directament a l'establiment. Aquestes taxes solen repercudir-se per persona i nit, fins a un màxim de nits marcat per la llei aplicable.

Política de cancel·lació

Podrás cancelar la reserva de forma gratuita hasta 7 días antes del inicio de la estancia; en caso de cancelar con menos de 7 días de antelación se te penalizará con el 50% del importe total de la reserva.

Des de
84 €
/nit