Company name

Apartamento Divot

1 / 19

Apartamento Divot

Apartamento i Oliva, Costa Blanca
Personas: 5 • Dormitorios: 2 • Baños: 2
white star icon8,0 • Fantastisk
1 vurderinger
freeCancelation
Eiendomstjenester

Bad

Bathrooms with bathtub
Bathrooms with shower
Håndklær

Kjøkken

Fridge
Freezer
Oven
Mikrobølgeovn
Oppvaskmaskin
Crockery / Cutlery
Boiler
Juicer
Kitchen utensils
Coffee machine
Toaster

Generell informasjon

Bed linen
Vaskemaskin
Iron
Fjernsyn
Sat TV
Wifi
Dyr tillatt

Eksteriør

Parkering
Terrasse
Basseng
Eiendomsbeskrivelse
Apartamento de dos dormitorios, situado en la tercera planta del residencial Golf y Mar 4000 con cocina abierta totalmente equipada. Dispone de una amplia terraza descubierta. El residencial cuenta con piscina comunitaria, amplias zonas ajardinadas, plazas de parking numeradas dentro del recinto del residencial. Se encuentra a tan solo 500 metros de distancia de la playa de fina arena blanca. Situado en un lujoso resort, nuestro alojamiento se encuentra a poca distancia del reconocido centro ecuestre, rodeado de excelentes opciones gastronómicas y con fácil acceso a pistas de paddle, todo ello en las cercanías del mar.
Romfordeling
  • Soverom 1

    • 2 Enkeltseng
  • Soverom 2

    • 2 Enkeltseng
Kart og avstander
marker
Tilgjengelighet

Ikke glem å velge datoene dine for å få riktig pris

Eiendomsregler
Godkjente ungdomsgrupper
Røyking tillatt
Dyr tillatt
Innsjekking: 17:00:00
Utsjekking: 10:00:00
Depositum (refunderbart)
Beløp: 300€ / Reservasjon
Turistregistrering

VT-32590-V

Turistskatt

Før du reiser, vennligst merk at overnattingssteder kan være underlagt turistskatt som må betales direkte til etablissementet. Disse skattene belastes vanligvis per person og natt, opp til et maksimum av netter som kreves av gjeldende lov.

Avbestillingsregler

Podrás cancelar la reserva de forma gratuita hasta 30 días antes del inicio de la estancia; en caso de cancelar con menos de 30 días de antelación se te penalizará con el 100% del importe total de la reserva.

star icon8,0
Fantastisk
Basert på 1 verifiserte gjesteanmeldelser

Overnatting

Renhold

Beliggenhet

Tjenester

Pris

Rien à dire sur le confort du logement mais deux remarques : le Ménage à l'arrivé n'était pas parfait ( taches sur le sol ) et beaucoup trop de bruit des stores quand il y a du vent fort.

8,0
Jean Louis (Francia), august 2024
Nous avons été trés surpris par la politique de réservation des Green Fees au Golf.C'est la première année depuis que nous venons que nous payons les Green fee réservés en avance avec le montant de la location. Ce n'est pas un problème si on peut être remboursé si on ne joue pas ...Mais ce n'est pas le cas , si nous ne jouons pas à cause de la météo ( ou bien malade) , nous ne sommes pas remboursés.Par ailleurs nous sommes des Touristes ne résidant pas en Espagne.Si on a un problème familial et que l'on doivent rentrer en Urgence , nous perdont le montant des Green Fees. Si nous envisageons de revenir à Oliva Nova nous souhaitons payer nos Green Fees que le jour ou nous jouons comme les années précédentes.
Siden
162 €
/natt